reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

29 Haziran 2016 Çarşamba

Mebbis Özür Grubu Tercih İşlemleri

   2012 Özür Grubu  Tercih İşlemleri  22-27  Ağustos tarihleri arasında mebbis üzerinden tercih yapılacabilcektir.

 

 13 -17 Ağustos  tarihleri arasından  mebbis üzerinden başvuruları  bakanlık tarafından onaylanan öğretmenler  tercih işlemlemlerini  mebbis üzerinden yapacaktır. 

Öğretmenler, özürlerinin bulunduğu yerleşim yerindeki eğitim kurumları arasından 40 (kırk) tercihte bulunabileceklerdir. Ayrıca, 41 inci seçenek olarak il genelinde boş kalan eğitim kurumlarına atanmak isteyip istemediklerini mutlaka belirteceklerdir. 28.08.2012 tarihinde yapılacak atamalarda tercih ettikleri eğitim kurumlarına atanamayan öğretmenlere, bu atamadan sonra 29-31 Ağustos 2012 tarihlerinde (31.08.2012 günü saat 15.00’a kadar) özrünün bulunduğu il genelinde daha önce açık olarak ilan edilen ancak atama yapılamaması sebebiyle boş kalan eğitim kurumlarına atanmak üzere yeniden tercih hakkı verilecektir.  

İl emrini kaldırılması ve bir çok Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından o ilde ki norm fazlası branşların tercihe açılmaması bir çok branşta mağduriyet yaşanacaktır.

2012 özür grubu tercih işlemlerinin mebbis üzerinden açılmasıyla birlikte  tercih linki sitemizde olacaktır.

 

www.mebpersoneli.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri